נגריית עציון

מאמרים

פוסטים אחרונים

יש לך שאלה?

צור איתנו קשר עוד היום 

מה הם סוגי העצים הנפוצים ביותר לנגרות?

סוגי עצים לנגרות

אחת הדרכים המיוחדות, זה עיצוב הבית שלכם באמצעות עץ. שידות, ארונות, שולחנות ואפילו ארונות מטבח מסוגים שונים של עץ שיעניקו לביתכם החדש חום וחמימות ובאמצעות נגריה מוכשרת ואיכותית אתם תוכלו ליצור את המראה הקלאסי והמשובח שעליו תמיד חלמתם.

במאמר הנוכחי אנחנו הולכים להציג בפניכם את סוגי העצים הנפוצים ביותר לנגרות. אנחנו גם נבחן מהם עצים להסקה, מהו מחסן עצים ומתי בדיוק נעשה בו שימוש.

עץ לנגרות

 

אילו עצים מומלץ לבחור לנגרות?

בכל הנוגע לנגרות יש חשיבות מכרעת לבחירת סוג העץ הנכון. לסוגי עץ שונים מאפיינים ייחודיים ההופכים אותם למתאימים לפרויקטי נגרות שונים. להלן כמה מסוגי העצים הנפוצים ביותר לנגרות:

  1. אורן: אורן הוא עץ רך שנמצא בשימוש נרחב בנגרות. קל לעבוד איתו, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למתחילים. אורן נחשב לעץ זמין וניתן למצוא אותו ברוב מחסני העצים. עם זאת, אורן אינו עמיד כמו עצים קשים ואולי אינו מתאים לפרויקטים חיצוניים.
  2. אלון: אלון הוא עץ קשה שידוע בחוזקו ובעמידותו. זוהי בחירה פופולרית עבור רהיטים וריצוף מכיוון שהוא יכול לעמוד בשימוש רב. אלון גם עמיד בפני לחות וריקבון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור פרויקטים חיצוניים. עם זאת, עץ אלון יכול להיות קשה לעבודה בגלל קשיחותו.
  3. מייפל: מייפל הוא עץ קשה נוסף שמקובל להשתמש בו בנגרות. הוא ידוע בעמידותו בפני שחיקה. עם עץ מייפל גם קל לעבוד ויש לו גרגר חלק ואחיד שהופך אותו לאידיאלי עבור רהיטים וארונות. עם זאת, מייפל יכול להיות יקר ואולי לא יתאים לפרויקטים גדולים.
  4. דובדבן: דובדבן הוא עץ קשיח שמוערך ביופיו ובצבעו העשיר. הוא משמש לעתים קרובות ברהיטים וארונות יוקרתיים בגלל דפוסי הגרגירים הייחודיים והמרקם החלק. דובדבן הוא גם עמיד ויכול לעמוד בשימוש רב.

 

עצים להסקה – כל מה שחשוב לדעת

לא כל העצים מתאימים לנגרות או נוחים לעבודת נגרות ועל כן חלקם משמש גם כעצי הסקה. עצים אלו הם משאב חיוני לכל מי שמסתמך על תנורי עצים, קמינים או בורות אש חיצוניים כדי לחמם את ביתו או לבשל את האוכל שלו. זהו משאב מתחדש שנעשה בו שימוש במשך מאות שנים, והוא נותר חלק חשוב מתרבויות וקהילות רבות ברחבי העולם.

עצים להסקה למכירה עשויים בדרך כלל מעצי עץ קשה כגון אלון, מייפל, ליבנה ודובדבן. עצים אלה נבחרים מכיוון שהם צפופים ונשרפים לאורך זמן, ומספקים מקור קבוע של חום. עצי עץ רכים כמו אורן ואשוח משמשים גם לעצי הסקה, אך הם נשרפים מהר יותר ומומלץ להשתמש בהם להדלקה או לשריפות בחוץ.

עצים להסקה לא בהכרח משרתים את הנגרים בתור סוגי העצים הנפוצים ביותר לנגרות, ואומנם, זה נכון שגם עץ להסקה צריך להיות חזק ומיובש כמו עצים לנגרות – אבל ברוב המקרים עצים לנגרות יהיו מיוחדים יותר ולכן גם, יקרים הרבה יותר ויהיה מאוד חבל להשתמש בהם דווקא בתור חימום.

 

מחסן עצים – המקום המומלץ לאחסון עצים

בעת אחסון עצי הסקה או עצים לנגרות, חשוב לשמור אותם יבשים ומרוחקים מהקרקע. במיוחד בשביל זה ישנו מחסן עצים שאחראי על שמירת העצים מכל הסוגים השונים.

מחסן עצים הוא מבנה פשוט אך חיוני המשמש לאחסון עצי הסקה וכן גם, עבור עצי נגרות. זה בדרך כלל בניין קטן וגג שנועד להגן על העץ מפני פגעי מזג האוויר ולשמור עליו יבש. המטרה העיקרית של מחסן עצים היא לספק מקום בטוח ויבש לאחסון העצים. עצים צריכים להישמר יבשים כדי להישרף כראוי. אם הם נרטבים, יכול להיות קשה להדליק אותם או להכין מהם פריט ריהוט כלשהוא. בנוסף, עצים רטובים עלולים לגרום גם לנזק לקמין או לתנור עצים, ואף להוביל לשריפות ארובות. על ידי שמירת העץ במחסן עצים, אתם תוכלו לוודא כי העץ שלכם יבש לחלוטין.

נגרייה בצפון

נגריית עציון – עצים איכותיים במחירים משתלמים

בין אם אתם מעוניינים לרכוש עצים לנגרות או שאתם זקוקים לעצים להסקה למכירה, אנחנו בנגריית עציון מציעים עבורכם מגוון רחב של סוגי עצים שכולם מאוחסנים אצלנו במחסן עצים.

שנים רבות של עבודה בנגרות, הביאו אותנו לידע נרחב בתחום אחסון העצים כראוי ועל כן, אנו נשמח להעניק לכם את העצים האיכותיים שלנו שנשמרים יבשים לאורך כל השנה. השאירו את הפרטים שלכם עוד היום כדי שתוכלו להתחדש בעצים חדשים במהרה.

דילוג לתוכן